Kuvaus
Milloin viimeksi katsoit syvällisesti digitaalisen palvelusi käyttäjäkokemusta? Tiedätkö mitkä ovat käyttäjiesi kipukohdat palvelussa? Jos et, mistä tiedät mihin kehityksessä kannattaa panostaa?
Käyttäjäkokemus eli UX vaikuttaa paitsi käyttäjien mielikuviin palvelusta, myös siihen miten palvelu konvertoi. Käyttäjäkokemusta parantamalla voidaan parantaa verkossa tapahtuvaa myyntiä merkittävästi.
Käyttäjäkokemus vaikuttaa merkittävästi palvelun konversioon.
UX Review on UX-asiantuntijan tekemä analyysi digitaalisesta palvelusta. UX-asiantuntija käy palvelun läpi käytettävyyden näkökulmasta ja tunnistaa palvelun ongelmakohdat, mahdollisuudet ja vahvuudet.
Ulkopuolisen asiantuntijan tekemä arviointi tuo projektiin puolueettoman ja tuoreen näkökulman, johon eivät vaikuta legacy-päätökset, tiimin sisäinen politiikka tai tunnesiteet olemassa olevaan designiin.
UX Review on prosessina joustava ja suunnitellaan palvelun tarpeiden mukaan. Lopputuloksena toimitamme visuaalisen raportin, jossa kootaan yhteen löydökset ja parannusehdotukset. Raporttia voidaan käyttää kehityksen backlogin määrittämiseen ja priorisointiin, roadmapin tai A/B-testien määrittämiseen.
UX Review on lähtökohta, kun haluat tehdä digitaalisesta palvelustasi paremman sekä käyttäjälle että liiketoiminnalle.
Mitä teemme
Käyttäjätutkimus
Data-analyysi
Client Insights
Työpöytätutkimus
Kilpailija-analyysi
Heuristinen arviointi
Trendit ja best practice -menetelmät