Jump to content ›
Palvelut

UX Review

Paranna digitaalista palveluasi UX-arvioinnin avulla

Scroll down icon

Kuvaus

Milloin viimeksi katsoit syvällisesti digitaalisen palvelusi käyttäjäkokemusta? Tiedätkö mitkä ovat käyttäjiesi kipukohdat palvelussa? Jos et, mistä tiedät mihin kehityksessä kannattaa panostaa? 

Käyttäjäkokemus eli UX vaikuttaa paitsi käyttäjien mielikuviin palvelusta, myös siihen miten palvelu konvertoi. Käyttäjäkokemusta parantamalla voidaan parantaa verkossa tapahtuvaa myyntiä merkittävästi. 

Käyttäjäkokemus vaikuttaa merkittävästi palvelun konversioon.

UX Review on UX-asiantuntijan tekemä analyysi digitaalisesta palvelusta. UX-asiantuntija käy palvelun läpi käytettävyyden näkökulmasta ja tunnistaa palvelun ongelmakohdat, mahdollisuudet ja vahvuudet.  

Ulkopuolisen asiantuntijan tekemä arviointi tuo projektiin puolueettoman ja tuoreen näkökulman, johon eivät vaikuta legacy-päätökset, tiimin sisäinen politiikka tai tunnesiteet olemassa olevaan designiin. 

UX Review on prosessina joustava ja suunnitellaan palvelun tarpeiden mukaan. Lopputuloksena toimitamme visuaalisen raportin, jossa kootaan yhteen löydökset ja parannusehdotukset. Raporttia voidaan käyttää kehityksen backlogin määrittämiseen ja priorisointiin, roadmapin tai A/B-testien määrittämiseen. 

UX Review on lähtökohta, kun haluat tehdä digitaalisesta palvelustasi paremman sekä käyttäjälle että liiketoiminnalle. 

Mitä teemme

Käyttäjätutkimus

Data-analyysi

Client Insights

Työpöytätutkimus

Kilpailija-analyysi

Heuristinen arviointi

Trendit ja best practice -menetelmät

Varaa maksuton konsultointi siitä, miten projektisi kannattaa toteuttaa.

Käymme tapaamisessa läpi projektisi tavoitteet ja kerromme näkemyksemme siitä, miten projekti kannattaa rakentaa. Tarjoamme apua projektin määrittelyyn, toteutukseen tai digitaalisen palvelun innovointiin.

Ota yhteyttä

Jätä meille viesti, ja palaamme seuraavaan arkipäivään mennessä.

[email protected]
+358 50 371 9516