Kuvaus
Intuitiiviset ja merkitykselliset käyttäjäkokemukset luovat kilpailuetua. UX- eli käyttäjäkokemussuunnittelun tehtävä on ymmärtää loppukäyttäjiä ja siten luoda silta käyttäjien tarpeiden ja liiketoimintatavoitteiden välille.
UX-suunnittelu luo sillan käyttäjien tarpeiden ja liiketoimintatavoitteiden välille.
Digitaalisia palveluita rakentaessa parhaat tulokset syntyvät kun liiketoimintastrategia, suunnittelu ja teknologia toimivat yhdessä. Siksi UX-suunnittelijamme työskentelevät läheisesti ohjelmoijien kanssa. UX-suunnittelija tuo projektiin syvällisen ymmärryksen asiakkaan liiketoimintatavoitteista sekä loppukäyttäjän näkökulman kaikkeen kehitykseen.
UX-suunnittelu on osa jokaista projektiamme. Voit palkata UX-tiimimme suunnittelemaan palvelusi käyttäjäkokemuksen tai arvioimaan olemassa olevan palvelusi käyttäjäkokemuksen.
UX-suunnittelun tuloksena asiakkaamme saa konkreettisia lopputuloksia, kuten prototyypin, parannusehdotuksia palveluun tai tuotekehityksen roadmapin. Näitä lopputuloksia voidaan käyttää kehitystyön johtamiseen, liiketoimintapäätösten tukena tai strategiseen suunnitteluun.
Luomme konkreettisia lopputuloksia, kuten prototyyppejä, parannusehdotuksia ja roadmappejä.
Mitä teemme
Käyttäjätutkimus
Data-analyysi
Kilpailija-analyysi
UX Review
Informaatioarkkitehtuuri
Sivukartat
Työnkulut
Rautalankamallit
Vuorovaikutussuunnittelu
Käyttöliittymäsuunnittelu
Prototyypit
Tuotekehitysroadmap